Известие

Collapse
No announcement yet.

147 - дизел или бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Извинението се приема, до следващият нов юзър, хвърлил око на иконата "Алфа Ромео"...

    Дано да попаднеш на дизел, който освен да са гледали, а и обслужвали Ако има възможност, преди кешовицата, го закачи на диагностика, да не се окаже после, че са го "гледали" 500 000 + км ...

    Успех
    Оу да, на диагностика задълже! Вече върнах една такава издухана...набутах се с 100 лв за репатрак и диагностика, но беше за добро (във Вантотрейд ми обявиха всичко на всичко 1800 лв ремонти)!
    Почнах да търся кола отвън директно, че тук се отчаях!
    До колко км е нормално да е 147-цата?
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Distinction

    Comment


    • #17
      Колега, километрите не са критерий, диагностиката ще покаже. Нищо не пречи една кола на 80 000км да е много по зле от една на 200 000км....зависи царвула дето я е карал как е поддържал...а иначе всеки си знае, че колкото са по малко километрите по добре.
      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kickey Покажи съобщение
        ........
        Почнах да търся кола отвън директно, че тук се отчаях!
        До колко км е нормално да е 147-цата?
        Един съвет , а ти прави каквото знаеш...
        Вземи си колата от форума -
        Кола от форума :
        -във форума болшинството са "болни" маниаци 8като мен/- само да тропне нещо и се ремонтира , само да причука нещо и в сервиз и т.н. Абе гледат си колите,макар и малко да прекаляват с гледката...
        - като я вземеш можеш да я закараш на диагностика и оглед на ходова част
        - цената е дори по-ниска от тази на новия внос/прочети за новия внос/
        -никой /или поне са единици тези/ няма да я лустроса само за да ти я продаде

        Кола нов внос
        - и навън вече са хитреци / а пък за тези които ги внасят няма да говоря.Няма познат,приятел,брат,сват../ и гледат да продадат колата си на по-висока цена.Винаги,ама винаги са я направили така че да издържи 1000-2000 км и тогава да хлопа,тропа,прекъсва и т.н.И почва плюене по марката,ходене по сервизи,магазини...
        -забрави за диагностика в чужбина.Не се доверявай на разни фалшифицирани прегледи ,печати и единствени собственици...
        - сумата при регистрацията също е прилична - не са само едни номера в КАТ...
        - при всички положения за следващите няколко месеца си приготви поне още 1500лв ,за да бъде кола , а не каруца с цел да те закара от тока А до точка Б.
        Както и да смяташ ловя бас ,че с излизането от чужбина и за следващите 6-7 месеца ще ръснеш 2000лв. Е,пак казвам ако искаш да караш кола а не каруца...

        Във форума има прекрасни 147-ци !!!
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #19
          Гледам , че си решил колега за дизел , ама и аз да дам съвет , помисли за вариант бензин + Газов инжекцион, бензина и дизела в момента са на много високи цени и едвали ще се намалят скоро газта е с 1 лев на литър надолу, трябва ти обаче първоначална инвестиция 1200 лева за ГИ , но пък бензиновите коли са и по - ефтини , дизела има доста по скъпа подръжка както видя от коментара на MInd_control, както и ти искаш главно градско да се кара по около 50 км на ден за 2ни правиш 100 км , ако ти гори 13/100 градско ще слагаш 15.5 лева газ, ако караш дизелче говорим за малак мотор 1.9 , което пък означава и значително по-бавно от варианта с 13/100 ( 2.0 ТС) ще гориш ок 6/100 дизелче пак ще дадеш 15 лева за дизел, ама едно , че е по-бавничко, друго , че има доста по- скъпа подръжка, ест можеш да си земиш 1.6 ТС с ГИ и там разхода ще е значително по-нисък за градски условия.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
            Гледам , че си решил колега за дизел , ама и аз да дам съвет , помисли за вариант бензин + Газов инжекцион, бензина и дизела в момента са на много високи цени и едвали ще се намалят скоро газта е с 1 лев на литър надолу, трябва ти обаче първоначална инвестиция 1200 лева за ГИ , но пък бензиновите коли са и по - ефтини , дизела има доста по скъпа подръжка както видя от коментара на MInd_control, както и ти искаш главно градско да се кара по около 50 км на ден за 2ни правиш 100 км , ако ти гори 13/100 градско ще слагаш 15.5 лева газ, ако караш дизелче говорим за малак мотор 1.9 , което пък означава и значително по-бавно от варианта с 13/100 ( 2.0 ТС) ще гориш ок 6/100 дизелче пак ще дадеш 15 лева за дизел, ама едно , че е по-бавничко, друго , че има доста по- скъпа подръжка, ест можеш да си земиш 1.6 ТС с ГИ и там разхода ще е значително по-нисък за градски условия.
            Земи да са саглася с това дет казваш..........
            Но това, че е по- бавничко ще се радвам да дойдеш и да ми го докажеш........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Земи да са саглася с това дет казваш..........
              Но това, че е по- бавничко ще се радвам да дойдеш и да ми го докажеш........
              Колегата темата за бензин вс дизел е много спорена знаеш го добре , 1.9 дизел 105 коня срещу 2.0 ТС 155 коня е безмислено състезание , един приятел има 156 1.9 105 коня и се пуснахме и разликата е в тирове като расте прогресивно със скороста, сега колко твойта кола е сток е друг въпроса , ама човека още не си е купил кола камоли да мисли за тунинг.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #22
                На сегашните цени на горивата, сметка има само на ГАЗ да се кара, колега! Като за целта е хубаво да си избереш не най-евтиния ГИ и да го монтираш на проверено място. От там нататъка ако колата е 2.0 ще си доволен и от вървене и от към пари/на 100 км пробег. Бензина си е най-хубаво, но при тея цени на бензина си е мазохизъм да се кара на бенз... Много има къде скачат как не им пречи, ама хайде да не им пречи...
                145 1.4 16v '00 малката 156 2.0 '00 гоуемата

                Comment

                Working...
                X